Pia-Maria

Alla inlägg under september 2013

Av Pia-Maria - 25 september 2013 10:07

Detta är ett kärt gammalt ting jag har i mina gömmer :-)

Av Pia-Maria - 24 september 2013 19:20

Idag har varit en sån dag där jag varit totalt nere. Har svårt att lyda hjärnan att släppa skiten och bara njuta av livet, när hela mitt inre skriker att det måste ut!


Så ikväll så ska Pelle få höra på mig tills öronen trillar av!


Skulle åka iväg idag och testa det där kvinnliga fenomenet att tröstshoppa. Fan så illa det gick. Men kanske var meningen att det inte skulle bli mer än ett ljus.


Har läst och hört så mycket om dessa rätt så dyra ljus.  Så det blev ett sådant idag. Och nu när jag testat det hemma förstår jag varför det är dyrare än IKEA. Det doftade underbart och var så fint!!!



Finns i så många olika dofter så ATTANS att jag precis har fyllt år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lite svårt att välja bland alla dessa. Hade velat haft Kanel, men fanns inte där jag kollade. Det ska bli min nästa doft :-)


Läste lite läxor med Pontus förut. Han skulle lära sig världsdelarna + haven. Jo visst..gick skitabra tills vi kom till Nya Zeeland. Det fick heta: Där man spelade in Sagan om ringen !

hahahahaha


Nähepp om man ska ta och vädra sitt lilla elaka hjärta. Vad som ska ut ur min elaka mun är bland annat dessa ord. Se om ni kan utläsa vad jag vill ha sagt.


förbannadejävlahorasvartskalleungjävlerörintemindo
tterengångtill

fördåklårjaguppdinmammasomduklåruppmindotter

jagärsåjävlatröttpåalladinajävlaordattkallaandraba
rn

förhoraluderfittafyfanvadduskaaktadig

förmighädanefterenjävlagångtill

ochduskafangömmadigiskogen!


Ja så känner jag!

Av Pia-Maria - 24 september 2013 09:18

Har i flera veckor känt ett vredesutbrott ligga och trycka i kroppen. Vartefter tiden går så har det dykt upp mer och mer och jag bara känner att snart brakar helvetet loss.

Jag vill skrika slå på någon bara få ur mig all ilska jag känner!


För det är mycket som trycker i min lilla kropp.


Pratar ju givetvist med Pelle men känner att ett riktigt utbrott skulle sitta på sin plats. orkar fan inte vara förstående och vuxen just nu. kan väl bete mig lika illa som alla andra? Det är fan sårande att vara den duktiga också...


Funderar på om jag ska ta en sväng till stan. en tycka synd om mig själv shopping ;-)

Av Pia-Maria - 21 september 2013 12:20

så sitter jag här och har en underbar födelsedag :-)


Fick fina presenter imorse av maken och barnen.

Fick en skitsnygg handdammsugare, skärp, badkudde för nacken och en undulatfigur ( dock från alfreds rum ) :-)


Sen kom grannen och av dom och  Pelle fick jag en kaffemaskin.

Malen kaffet direkt så man har färdigmalet kaffe direkt. Trycker på en knappt så är det färdig. FAN SÅ GOTT!


Tror Pelle tröttnat på fåglarna skräp hahaha.

Har letat efter en länge. Antingen är dom för plastiga eller för stora och klumpiga. Denna var perfekt!!!


Och snygg !!!


Var även en interjuv med mig i NT om min födelsedag :-)


Länkar när den släpps på NT.

Av Pia-Maria - 20 september 2013 14:49

Idag var jag till läkaren med min tumme igen. Blev 1 månad med ny medicin och sen ska jag få ett bättre stödband av en sjukgymnast så att inte tummen ska röra sig utan få vila.


Har en kraftig inflammation i där tummen börjar och rör sig. Svårt att förklara.


Igår var ju säsongsavslutning av Broadchurch. Jävlar så bra serie!!!!!


Riktigt bra skådespelare och så verklighetstrogen på ett bra sätt för att vara kriminalserie :-)


Hon var en riktigt bra skådespelare och gjorde sin roll riktigt jävla bra!!!


Läste att det ska bli fortsättning på denna serie! Så kul !!!!


Nu är grabbarna hemma från skolan och vi bara softar. Ida är kvar inne i stan så henne hämtar jag sen!

Pelle jobbar till 17.

Av Pia-Maria - 16 september 2013 21:48

Hittade ett gammalt kort på mig och Pelle från i somras.
Vi är inte ett dugg knäppa ;-)

Av Pia-Maria - 16 september 2013 16:17

Idag har nog varit årets segaste dag. Fy så trött jag är efter att ha jobbat helg.

Betade av hela 90 mil bakom ratten på 2 dagar. Att jag är trött nu!!!!!!


Hittade en sån jävla rolig bild på facebook. Har varit mitt dagens skratt!


Alla har vi ju vänner som ALLTID ska förstöra bilden


 

hahahaha.. vilken jävla hund till att glooo!


Snart dax att åka till träningen.

Av Pia-Maria - 12 september 2013 19:22

Jag fick ju ett pandora armband av Pelle nr vi hade vårt 70-års kalas. Tyvärr förstort men lämnade in det dagarna efter och fick nu över 1 månad senare hämta ut det nya.

Fick även berlocker av Linda & Bebbe i present.


Denna fick jag va pelle

Silverheart white cz

Och så fick jag 3 st av Linda & Bebbe. En av dom såg ur så här:

Ormen

Äntligen kan jag ha det på mig ochjag älskar det!

Kollade ut en snygging idag som jag önskar mig av barnen i present.

Har även önskat mig flera london berlocker

London buss

Londontaxi

Finns så mycket fint :-)


Idag har vi även fotat Glock framför Glock tavlan

 

Underbara pippi :-)


Nu dax att se djursjukhuset. Sean lyxfällan och sedan det bästa utav allt.

Broadchurch!

Så jävla bra!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards