Pia-Maria

Alla inlägg under februari 2014

Av Pia-Maria - 27 februari 2014 19:01

Idag har jag varit hos läkaren på fm och det gick så illa som det bara kan. Kunde knappt svenska så läkarstudenten fick översätta flera ggr. Fick inget vettigt ur den där läkaren så näe...blidde inget av det hela. Ska ringa VC på måndag igen och be om en ny remiss till något annat ställe.


Så på em satte jag igång och gjorde mat och matlådor och sedan även bakade en del. För första gången gjorde jag tekakor och jösses vad det gick hem hos famijen. Dom var sååå goda tydligen. Kul när man lyckas.

Gjorde även en kladdkaka med smak av lakrist.


 


Imorgon är det dax för hälsokontroll och sedan jobba hela långa helgen :-)

Av Pia-Maria - 23 februari 2014 19:48

Glömde ju skriva det viktigaste. Det jag skulle skriva om i förra inlägget ju. hahaha...


På torsdag ska jag ta bort ett födelsemärke. som sitter mitt på hakan. Så jävla fin plåsterlapp jag kommer att ha då. Blir säkert ett par stygn också. Gahh.... och så ska man jobba hela helgen också....


Maajjgaaadddd!!!!


Tror ni man får jobba i rånarluva?? ;-)  

Av Pia-Maria - 23 februari 2014 16:53

Idag har varit en sån här perfekt söndag. Söndagsgryta, OS-final i hockey och sedan en promenad. Får riktigt med vårkänslor nu när det blir så varmt ute.

Hoppas det inte kommer mera snö utan vi kan få känna våren komma istället :-)


 


Nyligen :-)


 

2 år sedan kortet togs men känns som en evighet sedan. Vilken skillnad det är på Ida :-)


 

och Detta togs för närmare 3 år sedan




 

4 år sedan.....



Börjar bli gammal på riktigt :-)

Av Pia-Maria - 22 februari 2014 17:07

Nu för tiden blir det mycket soffhäng. OS på tv och jag ser på det mesta. TV står på hela tiden och även barnen sätter sig och kollar ibland :-)

Idag har jag tagit tag i detta bakande. Har bakat 2 olika sorters kakor och sedan bröd. Vi har bestämt att vi ska börja baka bröd hemma. Går åt så mycket bröd med 3 barn så nu ska vi baka mera :-)

Jag har haft sån inre stress så jag har mått så psykiskt dåligt länge. Men om 1 vecka är allt över !!!!

Av Pia-Maria - 17 februari 2014 21:04

Blir inte mycket bloggande nu för tiden men det har varit lite mycket senaste tiden. Vi har jobbat mycket och min dator har strulat en hel del, Men nu idag verkar Pelle ha fått ordning på den. Så skönt :-)


Imorgon ska Pontus på möte och sedan ska vi åka till gusum och hämta de andra barnen. Har varit ifrån dom länge nu :-(

Saknar att inte ha barnen omkring mig.



 


Vår stora tjejja !!!


Av Pia-Maria - 4 februari 2014 18:07

bjuder på lite bilder. Var ju ett tag sedan jag lade upp något ju...


     

Nya familjemedlemen HAVET!


 

Dumpling.

Det e så gott!!!!

Av Pia-Maria - 4 februari 2014 07:43

Nu har det gått långt tid sedan jag gjorde ett inlägg. Men jag har knappt suttit vid datorn. Har haft s mycket annat att stå i.


Idag var jag tvungen att starta gamla bettan för att googla på lite saker. :-)


Händer mycket i ens liv som jag av olika anledningar inte kan gå in på. Info kommer när allt runtomkring mig lugnar ned sig. Och nej..det e inte negativa saker utan positiva saker. Många frågor som ska få svar.


Kan stolt berätta av senaste tidens träning med Glock börjar ge resultat.

Hela familjen har nynnat på introt på Indiana Jones och nu tar han första tonerna.

Hur underbart är inte det då??!!!


Åhh vad han är älskad denna lilla pippi :-)



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards