Pia-Maria

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2015

Livet i bilder

Av Pia-Maria - 12 augusti 2015 20:21

Länge sedan jag bloggade. Saknar det inte alls, men saknar att inte kunna gå tillbaka för att se vad jag för för 1- 2 -3  år sedan.

Händer ju så mycket i barnens liv. Kan ju se tillbaka på en massa vi gjorde förr men inte senaste åren :-(

Men nu tänkte jag i a f dokumentera lite mer i bilder så jag kan gå tillbaka och kolla.


Dagen började vi i skateparken. Vet inte hur många timmar man suttit där, men grabbarna åker och en annan kikar på. Idag testade jag med en skateboard, men grabbarna var snabbt med kommentaren: MAMMA, du skämmer ut oss!!!


Bara att kliva av :-)


         


 

Vadå inte COOL MORSA ??!!!???!!!???!!!

     


Dagen avslutade vi med lite rugby träning. 2:a träningen för grabbarna och vi fick vara med ch hjälpa lite. Var så otroligt kul :-)

Så kul att t o m Ida ska testa Rugby på lördag- Jag har lovat att vara med på träning med henne på måndagar. Får vi se vart detta slutar :-)

Men är i a f jätteroligt och barnen kämpar och kämpar.....

                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia-Maria - 5 januari 2016 14:36

Idag börjar ridningen igen. Hoppas att denna termin går bättre än förra. Åkte av ett par ggr och inget kändes bra som jag gjorde. Men hoppas på en bra termin. Igår åkte jag och barnen skridskor. Alfred kämpade men tillslut klarade han ett helt v...

Av Pia-Maria - 3 januari 2016 18:33

Året hinner inte ens starta innan vi drabbats av en tråkig nyhet. En lärare på Prolympia omkommer i den hemska trafikolyckan i Katrineholm. Även hans föräldrar förolyckas. Det känns tråkigt för alla att behöva starta en termin så, båda för lärare ...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 17:39

Ja inte ska vi vara sämre än alla andra. Blev pizza och soffan idag. Imorgon kliver jag på och ska jobba dygn. Låter så långt att jobba dygn, men är det absolut bästa jag vet. Älskar jobbet och älskar att jobba. Tiden springer iväg när man är där :-)...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 12:12


Vilket nyår. Vi slog på stort detta nyår och 3 av 5 Pers sov vid tolvslaget ;-) Alfred vaknade av pangandet och kollade på raketerna med pelle. Vi andra sov som grisar. Jag somnade så tidigt så jag sov 12 tim. Vilket var skönt. Jag har jobbat 2 n...

Av Pia-Maria - 2 september 2015 08:41

Idag blir det första dagen som Ida ska få komma ut ur huset och få åka iväg. Igår var vi bara på sjukhuset, men idag har vi lovat henne en tur till en djuraffär och lunch ute. En perfekt grej att testa att hon orkar vara utanför huset inför skolstart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards