Pia-Maria

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 17:39

Ja inte ska vi vara sämre än alla andra. Blev pizza och soffan idag. Imorgon kliver jag på och ska jobba dygn. Låter så långt att jobba dygn, men är det absolut bästa jag vet. Älskar jobbet och älskar att jobba. Tiden springer iväg när man är där :-)

Idag fick vi för oss att städa också. Så skönt att ha det gjort. Kan pelle njuta i lugn och ro av helgen.

Idag fick vi något fint av en annan familj. Vi har läst känna en estnisk tjej och hennes pappa var i Estland nyligen. Så då köpte han hem blodkorv. Det har vi inte ätit sen min farfar levde. Pappa blev riktigt glad. Så på söndag blir det riktig estnisk middag med surkål och blodkorv :-)

Nu ska jag och Sigge fortsätta soffmyset ?

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 12:12

Vilket nyår. Vi slog på stort detta nyår och 3 av 5 Pers sov vid tolvslaget ;-)
Alfred vaknade av pangandet och kollade på raketerna med pelle. Vi andra sov som grisar. Jag somnade så tidigt så jag sov 12 tim.
Vilket var skönt. Jag har jobbat 2 nätter. Sen jobbade jag igår på dagen.
Men vi åt finmiddag tillsammans i a f på kvällen. Vi skippade 3 rätters och åt dumplings. Alla nöjd och glada :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards