Pia-Maria

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Pia-Maria - 16 januari 2010 15:51

  Åhh vad jag har försökt orka med barnen.

De är absolut inte jobbiga, men min ork finns inte.

 

Ida o Pontus gick ut och då ville ju absolut lillhjärtat med ut, klädde på oss, tvingade ut pensionären också på en promenad. Var ute en liten stund , men sen gick vi in. Kollade lite på en film, jag har försökt vid flera olika tillfällen att börja städa, men lyckas faktiskt inge bra.

Men jag ska iaf ta mig i kragen och vika tvätten som jag har tvättat idag.

 

Pensionären, min älskade vovve har börjat få problem, han har haft det många år, men det börjar bli värre. I värsta tänkbara fall så måste jag säga godnatt till honom, men jag verkligen gör mitt yttersta nu att han ska få vara kvar en stund till.

Kan inte leva utan honom.

Haft honom i 9 år nu.

9 älskade år.

Han är mitt allt i hundhjärtat!

 

Min älskade Pelle är ju en stjärna för sig.

Igår kväll hade han alla barnen själv innan jag kom hem.

Alfred sov i sin säng när jag kom hem, dom andra två satt tysta och snälla och åt kvällsmat och kollade på tv när jag kom.

Han är verkligen duktig på att ta hand om barnen.

Och barnen har lärt sig nu att det hjälper inte att spela ut oss mot varandra. Vi har samma åsikter. Och det är bra.

I de flesta lägen i a f. ;-)

 

Om man frågar Alfred vad hans pappa heter så säger han PELLE! Så himla sött låter det.

 

Eftersom detta är en låst blogg så kan jag skriva det här. På tisdag ska jag opereras. Ska göra en titthålsoperation i magen. En liten koll bara.

Så jag kommer ju vara ledig tills på lördag så det e skönt! Pelle kommer vara med uppe på sjukhuset.

 

Om 2 timmar kommer älsklingen hem.

Han jobbar denna helg....

 

Åhh vad jag vill ha ork att städa, vara supermamma och supersambo....

Men får vara nöjd med att jag orkar jobba hi hi hi hi

 

Dax att kolla lite annat på nätet.

 

Hejsvejs!

Av Pia-Maria - 16 januari 2010 09:50

 Jag förstår ärligt talat inte hur man orkar.

Denna månad får jag ihop 141 timmar om det inte blir mer övertid, och nu har jag ledigt en vecka.

Jag åker mellan 4-6 varje morgon och kommer hem mellan 17-19 varje kväll. Somnar i stort sett vid 8 varje kväll.

 

Träffar knappt barnen i veckorna, mamma o Pelle har barnen hela tiden. 

Jag jobbar och sover ....

men men...

 

kanske blir bättre framöver.

 

Har inte så mycket att skriva eftersom jag inte gör så mycket nu för tiden. 

 

Idag är jag ia f ledig och ska ha en mysdag med barnen.

Har saknat dom massor.

 

Ska snart åka o handla...

 

The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards