Pia-Maria

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Pia-Maria - 1 juni 2010 08:21

livet just nu.

jag är en sån otroligt hemsk person som kan fokusera på negativa saker.


Men jag har så otroligt mkt positivt framför mig, så nu får jag ta tag i det och se positivt på allt.


Kollade kalendern precis och det är 12 v kvar tills vi åker. Det är en stor grej för mig att få ta mina barn och sambo och få åka till Mallorca. Nu vet man ju att Ida o Pontus kommer att minnas denna resa. Bara det är ju kul! Vet att dom ser fram emot resan jättemycket.

Ida minns ytterst lite från förra resan 2006. Hon minns att hon badade mycket hi hi hi.


På söndag ska vi ha en liten sammankomst här hemma med bådas föräldrar + hans syster med sambo. En lite tack-för hjälpen/inflyttningsmiddag för dom.


Ida hade ju sitt kalas i söndags. Blev toppen för en gångs skull. Är inte riktigt förtjust i busfabriken, men denna gång blev det bättre faktiskt. Ida var jättenöjd och jag var väl världens bästa mamma bland barnen för jag vann ju nalle till en tjej i "klo-maskinen" Är ju barnsligt förtjust i den. På 10 ggr vann jag 5 nallar! Jag är så barnsligt lycklig för det! hi hi hi. Och en nalle till Ida`s kompis också. Hon sa rätt ut att Ida hade vätrldens coolaste mamma. hahahahha.

Kompisen Carin fick en nalle till sin 9 månaders son. Han blev sååå lycklig! Vad glad man blir när man får en sån reaktion från en sån liten!!!


Nu ska jag vila lite innan telefonen ringer.


Hejsvejs!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards