Pia-Maria

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Pia-Maria - 29 maj 2012 19:43

 Nu har det gått ett par dagar, men oj vad det har varit full fart.

I Fredags var jag nere i Gusum och lämnade av Alfred och Ida. Pontus följde med mig hem. Vi åkte och storhandlade med alla andra på City gross som hade fått lön.

Jag klarar verkligen inte av att handla med så mycket folk & idioter ;-)


Helgen har vi jobbat både jag & Pelle, så barnvakt till höger o vänster hade vi. Men igår så var Ida & Pontus i skolan så vi åkte till Astrid Lindgrens värld med Alfred. Där nere mötte vi upp Malin, Magnus, Neo och Noel.

Hade en supertrevlig dag.

Alfred & Neo är ju jämngamla så dom har så kul tillsammans.

Vädret var toppen, Solen sken, men inte så att det blev jättevarmt.


Idag har Gusum varit här och hjälpt oss att olja in friggeboden. Jag har så sjukt ont i kroppen så jag kunde knappt skala potatis idag.

kroppen säger ifrån att det är för mycket just nu.


nu blir det jobbdagar sen blir det full rulle hela helgen!

När ska vi få vara lediga?



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards