Pia-Maria

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Pia-Maria - 4 juli 2012 17:15

Jag tror att min Ådi ( audi ) försvann idag.
henrik kom förbi imorse och hämtade den för att han skulle serva den åt mej idag. Eventuellt så skulle han ta den hem och komma och byta bil imorgon... Misstänker att så blev fallet :-)
Klart man vill köra min snygga & underbara Ådi :-)


Idag har svärföräldrarna varit här och hjälpt till. Svärfar o jag målade och svärmor passade barnen och fixade mat.


Känns inte som man kommer någonstans, för det går verkligen segt. Det suger åt sig massor och upp o ned för stegen... ja allt tar tid.


Sen hittade jag ju 2 getingbon och blev attackerad flera ggr. Dock klarade jag mig från att bli stungen som tur var.


Imorgon kommer svärfar in igen och hjälper mig. Skönt att ha någon mer som hjälper till.


Nu är jag riktigt seg. Vädret är ju underbart, men nu har jag varit ute hela dagen så nu är jag trött i huvudet av värmen.


Nu är det bara 10 dagar kvar tills hjärtat kommer hem igen.

Gud så skönt !!!!!!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards