Pia-Maria

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Pia-Maria - 26 augusti 2012 19:43

Jahopp, nu blev det vab måndag och tisdag så nu har jag semester i 1 månad. Äntligen var det min tur att få ledigt. Pontus är det som är sjuk och han har huvudvärk och förskyld. Stackarn :-(


Igår var det shoppingdag med svägerskan. Blev en hel del gott och blandat. Blev vita lamellgardiner till vardagsrummet. Blev 1 st 150 cm som i ska ha framför verandadörren och sen en 250 cm som ska vara framför dubbelfönstrena.
Hämtade även vårat soffbord som kommit till EM.


Bianco soffbord

Fast vårat bort är bara 90 x 90 cm. Men ser likadant ut.

Sen fick jag äntligen köpa denna skål för Pelle.
Marimekko skål stor

Han är inte alls förtjust i dessa ( dock kopior ) från Ittala. Finns ju kopior både på EM och Mio, och jag har trånat länge och Pelle har nästan spytt i dessa skålar när jag visat honom. Men nu ÄNTLIGEN fick jag tillåtelse att köpa en stor svart att ha på matrumsbordet i vardagsrummet. Så nu hoppas jag att jag får dom mindre av någon i födelsedagspresent för då har jag dom utan att JAG själv har köpt dom för han gillar dom inte. Men det är ju MIG någon förhoppningsvis ger så då kan jag ju inte kasta dom för att någon annan avskyr dom. Smart tänkt va?

Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar. Tiden bara springer på ändå fast att vi längtar så mycket :-)


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards