Pia-Maria

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Pia-Maria - 6 september 2013 19:08

Blev ju inget möte med 3 lärare och 2 andra från skolan. Pgr av att ingen lärare kunde helt plötsligt. Så på torsdag nu blir det möte istället. Vet knappt vad jag ska säga. Finner fan inga ord.


Men Ida fick göra sin föreläsning för klassen om sina knän och jag flikade in ibland. Hon hade gjort ett fint arbete och var en riktigt duktig tjejja !!!!


Nu har ju min tumme slutat att fungera så den är inflammerad och överansträngd så jag fick köpa mig ett fint skydd och sen medicin på det hela. Tur jag är ledig en vecka nu. Har ju åkt på världens förskylning också :-(

 


Imorgon är det 1 år sedan vi flyttade in i huset. Ett helt jävla år har gått! OTROLIGT! Älskar huset mer och mer för varje dag :-)


I helgen är Pelle iväg med sina polare så jag är gräsänka och har bara Alfred & Pontus hemma.


Imorgon ska vi på Cirkus och söndag blir det lugnt!!!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards