Pia-Maria

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Pia-Maria - 17 juli 2014 21:23

Ner till gusum blev det idag och sedan när vi åkte hem så fick jag en fläng idè att va fasiken, vi svängen in i Söderköping och tar oss en glass och kollar på båtar!


Så vi tog oss en italiensk glass i källaren i Söderköping och sedan gick runt tillsammans och kikade i butiker och bara mös omkring :-)


Innan hade vi ju varit nere i Gusum och hämtat Ida som varit där ett par dagar. Grillade och bara tog det lugnt. Stal med mig en fin sten från deras trädgård.


Ida och jag köpte oss en varsin klänning och jag köpte mig även en större plånbok. :-)


På förmiddagen hann vi med och styra en massa i trädgården. Var så mysigt att bara göra som man vill. Imorgon börjar allvare tigen och jag ska jobba.

På måndag börjar Pelle jobba och då känns det lite som att sommaren är över för oss. :-(


En stor dag idag var också att Alfred har tappat sin ena framtand. Läspar och ser tandlös ut gör han hahaha......


Idag är även en dag jag tänker på en mycket nära vän som kan behöva en tanke... och en stor kram. Bodde jag närmare så hade hon fått en stor kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards