Pia-Maria

Alla inlägg under januari 2010

Av Pia-Maria - 3 januari 2010 15:51

 Japps, så blev idet idag. Nu åkte det ut!

 

Orkar inte se det längre och ska jobba så mkt nu så jag har ingen tid att slänga ut. Så idag åkte skiten hi hi hi

 

Fick igång Pelle till att slänga ut allt som jag stört mig på tillräckligt länge, men alldeles för lat själv för att plocka bort det ;-)

Så nu kunde man dammsuga riskfritt hi hi hi

 

  En bild på mig från jobbet`s julfest

 

 

 

Tog en sån rolig bild på Clas Ohlsson på Pelle och Alfred. Vadå samma skrot och korn på dessa två. Både lika helt inne på att kolla kablar till datorn  hi hi hi

 

Nu ska jag busa vidare med familjen!! 

 

The End  

Av Pia-Maria - 2 januari 2010 22:28

 Har en underbar familj. Och då räknar jag inte bara jag och mina 3 små underverk.

 

Inräknat är också

Pelle

mina föräldrar

hans föräldrar

och alla mina andra nära o kära

 

Idag har varit en underbar dag.

 

Idag har vi varit nere hos Pelle`s föräldrar.

Först påbörjades dagen med en fika, sen klä alla barnen och ut i pulkabacken.

Åkte pulka och lekte i snön väääldigt länge.

Sen blev vi trötta, hungriga o kalla så vi gick in.

Åt middag och bara hade det mysigt.

 

Efter det blev det efterätt som jag hade bakat tillsammans med Pelle på morgonen.

 

Sen ville Ida o Pontus gå ut igen tillsammans med Pelle`s pappa och dom gick ut och åkte pulka igen och vi andra satt inne och lekte med Alfred.

 

Sen blev det ytterligare en fika och klockan hade gått så fort så det blev dags att åka hemåt.

Vi hann bara backa ut bilen så somnade Alfred.

 

Barnen bara älskar att vara där nere och dom har hur roligt som helst med hans föräldrar.

 

Dom hade köpt en pulka till barnen att ha där. Vi hade också med oss så det räckte till alla.

 

Har varit en helt underbar dag.

Både vädersmässigt och umgängesmässigt.

Alltid kul att känna sig ompysslad med mat och hjälp med barnen.

 

Imorgon blir en lugn dag för sen börjar ju vardagen igen. 

 

För en gångs skull är jag vaken så här länge. Har länge varit väldigt kvällstrött och somnat så tidigt. Men nu ikväll känner jag mig piggare.

 

Nu ska jag krypa ned och mysa med min blivande sambo...

 

The End

 

   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards