Pia-Maria

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Pia-Maria - 12 mars 2010 19:36

 Vet inte riktigt vart jag ska börja.

Har inte ens någon koll på dagarna..

 

Jo veckan började med att min älskade älskling Pontus fyllde ju

6 år!!!

Dagen till ära var vi allihoppa lediga så Pelle`s föräldrar och mina föräldrar var här på kalas!!

En mycket nöjd pojke!!!

 

Jag jobbade tisdagen men blev väldigt sjuk natten till onsdagen så det blev ingen jobb för mig då.

 

Legat hemma o varit sjuk onsdag torsdag och hoppade in och körde ett kort pass idag.

 

Idag när jag slutade så fick jag ett SMS att grabbarna var hemma. Pelle hade hämtade dom från dagis!

Ja hör o häpna.

Ja hade ingen aning om detta.

 

Jag blev väldigt besviken på en " viss" person som inte hade informerat dagis om varför hon var hemma med sina barn, men lade ut på sin blogg att dom hade magsjuka.

 

Jag sade det till dagis idag att dom måste ju sätta upp en lapp att det går det på avdelningen, men dom visste inte ens om det själva varför barnen var hemma.

 

Men den informationen gav jag då och idag ringde dom hem och sa att Alfred bajsade rinnande.

 

Så Pelle hade åkt in och hämtat dom, så tog jag Ida på vägen hem från jobbet.

 

Nu i helgen ska Pelle iväg och jag ska ha en mysdag med barnen imorgon och sen på söndag om nu inte självaste magsjukekriget bryter ut så ska Ida tävla på söndag och sedan på kalas på busfabriken på eftermiddagen.

 

Men allt hänger ju på hur denna hemska skiten kommer att drabba oss.

 

Nu snart är det Let`s Dance... nått måste man ju se på tv. !

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards