Pia-Maria

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Ska det vara så här underbart?

Av Pia-Maria - 5 juli 2012 16:48

  imorse tänkte jag att nu ska jag handla på f.m så slipper jag det ikväll. För jag trodde Henrik skulle komma med min Ådi efter jobbet.


Men både svärfar och Henrik hade lyckats dyka upp när jag var iväg.

Så jag missade helt att ge en present till Henrik.
Min bil mådde inte helt bra så en inplanerad resa till Köping blir att ställa in :-(

Mamma har ingen AC i sin bil, den är trasig, Pelles bil så inlåst på hans jobb så den kommer jag inte åt.

Så den resan får bli vid ett senare tillfälle.


Svärfar stod på stegen och målade för fullt.

Han är så snäll som hjälper mig att måla.


Idag har det varit underbart väder så jag o grabbarna var nere vid stranden med alla bad djur och hade kul. Men vet ni vad?

Inte en enda käft var vid stranden.

Helt sjukt!

Vart är folk när det är så varmt och skönt?

Hemma i sina pooler eller?



Ska testa att blogga med mobilen.

Nya appen har ju släpps nu.

Så ifall det ser konstigt kut på bloggen så vet ni :-)


Idag har det varit 2 snickare och 2 målare.

Snacka om att de jobbar på nu.

Målarna ska väl hålla på i 2 v till nu. Sen ska dom vara klara.

Kan ni tänka er att då får jag se Izor tapeten. Hoppas hoppas det blir bra!!!!!


 



 
 
Malin

Malin

6 juli 2012 14:50

Blogg app, vad smart! Sen de gjorde om blogg.se verkar man inte kunna göra inlägg via sms längre, de har onekligen inte kommit fram iaf :-( Ingen info heller, har skrivit och frågat iaf.
Trist att ni inte kan komma, det hade varit mkt trevligt!

http://skruttensmamma.blogg.se

 
Ingen bild

pia

6 juli 2012 21:23

Ja denna App var riktigt bra. Lätt att förstå och behöver inte en massa knapptryckningar för att blogga.
Jag följer flera bloggar som har sin blogg på samma ställe som dig, men jag kommer inte på era. Varken på mobilen eller datorn... SUCK!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia-Maria - 5 januari 2016 14:36

Idag börjar ridningen igen. Hoppas att denna termin går bättre än förra. Åkte av ett par ggr och inget kändes bra som jag gjorde. Men hoppas på en bra termin. Igår åkte jag och barnen skridskor. Alfred kämpade men tillslut klarade han ett helt v...

Av Pia-Maria - 3 januari 2016 18:33

Året hinner inte ens starta innan vi drabbats av en tråkig nyhet. En lärare på Prolympia omkommer i den hemska trafikolyckan i Katrineholm. Även hans föräldrar förolyckas. Det känns tråkigt för alla att behöva starta en termin så, båda för lärare ...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 17:39

Ja inte ska vi vara sämre än alla andra. Blev pizza och soffan idag. Imorgon kliver jag på och ska jobba dygn. Låter så långt att jobba dygn, men är det absolut bästa jag vet. Älskar jobbet och älskar att jobba. Tiden springer iväg när man är där :-)...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 12:12


Vilket nyår. Vi slog på stort detta nyår och 3 av 5 Pers sov vid tolvslaget ;-) Alfred vaknade av pangandet och kollade på raketerna med pelle. Vi andra sov som grisar. Jag somnade så tidigt så jag sov 12 tim. Vilket var skönt. Jag har jobbat 2 n...

Av Pia-Maria - 2 september 2015 08:41

Idag blir det första dagen som Ida ska få komma ut ur huset och få åka iväg. Igår var vi bara på sjukhuset, men idag har vi lovat henne en tur till en djuraffär och lunch ute. En perfekt grej att testa att hon orkar vara utanför huset inför skolstart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards