Pia-Maria

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Pia-Maria - 14 december 2012 08:04

Whoohooooo en ledig helg, så nu har jag fixat så jag är ledig 3 helger på raken! Det kan Pia-Maria Nautras verkligen behöva!!!!

Nu sitter jag och väntar på att VC ska ringa upp. Efter tisdagens fruktansvärda huvudvärk och nackvärk så fick jag nog. Värktabletterna är slut och nu vill jag ha en utredning på nacken. Och lite gottgott utskrivet så jag slipper ha så ont.


I tisdags kväll när jag hade så ont i nacken så sa jag åt ungarna att nu har jag ont på riktigt. Lade mig i sängen och vilade.

Efter ett tag kommer Alfred in i sovrummet.

Mamma.......Har du ont i huvudet?

- Ja, det har jag

- Ont i huvudet på riktigt?

- Ja, på riktigt

- Jaha.....Jag har ont i ett öra!


Sen gick han...vilken lirare, men sen gick jag upp och satte mej i soffan. Då satte han sig bredvid, höll min hand och var så tyst och mysig. Dom kan om dom vill barnen :)


Idag är det tänkt at tjag ska ta en fika med Maria så nu hoppas jag att jag får till det smidigt med VC nu.

Alfred är hemma också !!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards