Pia-Maria

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Pia-Maria - 22 december 2012 18:05

Nu är vi klara med allt inför jul och juldagen. Bara städa och sen njuta. Skönt att slippa stressa i a f. Kan ta en lång sovmorgon i morgon.
Idag skruvade jag ihop snowracen som barnen fick i våras. Hittade på k-rauta för 99 kr styck. Så dom satte vi ihop idag och dom blev populära. Jag åkte och visade barnen mina gamla lekställen.


Nu har jag fått nästan alla minavärktabletter. Ska hämta dom sista. om några dagar. Och nej, jag skojar inte över att jag har ont i huvudet på riktigt. En nackskada och en axelskada på samma sida gör ont. Men bara att lära sig leva med. Vissa dagar är värre än andra.

Av Pia-Maria - 22 december 2012 18:05

Nu är vi klara med allt inför jul och juldagen. Bara städa och sen njuta. Skönt att slippa stressa i a f. Kan ta en lång sovmorgon i morgon.
Idag skruvade jag ihop snowracen som barnen fick i våras. Hittade på k-rauta för 99 kr styck. Så dom satte vi ihop idag och dom blev populära. Jag åkte och visade barnen mina gamla lekställen.


Nu har jag fått nästan alla minavärktabletter. Ska hämta dom sista. om några dagar. Och nej, jag skojar inte över att jag har ont i huvudet på riktigt. En nackskada och en axelskada på samma sida gör ont. Men bara att lära sig leva med. Vissa dagar är värre än andra.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards