Pia-Maria

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Pia-Maria - 22 december 2013 08:53

Julen närmar sig med stormsteg.

I år är en jul som familjen kommer att genomlida. Enda glädjen är barnens glädje. Hade inte barnen funnits hade vi inte firat jul i år.

Krossat hjärta och sorg är det enda som finns inombords.

Vi verkligen gör allt för att barnen ska få en jul att minnas. Att ändå känna att vi firade jul och hade det bra.


Efter begravningen nu så känner jag att nu börjar det sjunka in. Per är borta för alltid och kommer nu vara mitt i mitt minne.


Nu har vi inte fått exakt datum när han gick bort men det är nästan samma dag som farfars årsdag när han gick bort 1997.

Alltså Pers morfar, min farfar.


Det gör så jävla ont i hela ens inre. Jag försöker göra allt som vanligt här hemma, men vad jag bara vill lägga mej under täcket och önska livet vore annorlunda.


3 hårda personliga smällar på loppet av 2 veckor. Det är mer än vad jag orkar.



Men nu är i a f tummen opererad och inte fan känns det bättre för det!

 

 


Tomten.... jag önskar mig detta:-)

 

Samsung klocka som man kopplar ihop med mobilen :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards