Pia-Maria

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Pia-Maria - 25 december 2013 19:37

Igår var en sån där riktigt lugn jul.

Pappa jobbade dygn och pelles föräldrar skulle fira i nyköping.

Så det blev vi och mamma :-)


Pelles föräldrar kom på förmiddagen och åt en skinkmacka och bytte julklappar.


Sen hade vi bara en lugn lugn julafton. Blev inte många knop där inte :-)

Många fina julklappar till alla:-)


Sen imorse så kom mamma & pappa över och vi åt frukost ihop och firade mamma.

Hon fyller ju 60 år idag!


Av oss + pappa fick hon en samsung Tab 3 surfplatta och av pappa fick hon även presentkort på glasögon. hahah.....


Av mina syskon fick mamma presentkort på Silja Line.


Blommor och annat sånt man brukar få när man fyller :-)


Blev lite nedsen på mig själv. Jag tycker jag tränar tummen och använder den så lyfte jag maten förut in i bilen. Kändes riktigt ordentligt i tummen men man måste låta det göra lite ont.


När jag kom hem och lite senare skulle sätta ett tänt värmeljus in i en vägghållare så bara gav tummen upp och jag tappade det brinnande ljuset nerför hela väggen :-(

Som tur var slocknade det efter ett tag :-(


Och Idag tappade Alfred sin första tand! Så stolt han är!!!!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards