Pia-Maria

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Pia-Maria - 23 februari 2013 19:40

Ja nu är det 1 år sedan jag opererade bort lite saker i magen, har inte haft några PMS besvär sedan dess. Har ju lixom ingen mens, men jag har hormonerna kvar i kroppen.

Och idag, the women from hell klev fram. Jag har inte alls känt igen mig själv, hela hushållet har klivit på tå för att inte irritera mig och jag vill bara sätta mig på en öde ö och hoppas det går över snart.


Man blir ju ännu mer irriterad när jag är irriterad. Varför??????? åhhhhh......och nej, choklad hjälper inte.....


Efter säkert timtals lång tystnad här hemma så hör jag Pelle viska lite försiktigt. - Ser du vad jag gjort.


Då har snutteplutten tänd levande ljus i hela huset.


Hur gulligt jag än må känna det så hörde jag hur mitt egna tonläge lät:

- JA VA FINT !!!!!! ( med tonen, jag skiter väl i ljusen, jag är en jävla PMS KOSSA IDAG )


Fast att det var världens finaste gest, vilket han gör ofta så, så kan jag ändå inte visa det? Märkligt det där.


Kanske är ett tecken till Pelle vad han egentligen slipper varje månad. Han kanske bara får det 1 gång per år ;-)




Nu har jag i snart 6 månader irriterat mig på att jag supit bort min laptop laddare. Vet att en ny kostar 500:- vilket jag INTE tänker betala! Jag har ju en stationär som jag fick av Pelle till nya huset   

Men så idag kom jag på en briljant ide. Jag beställer en från Ebay !

Så 71 kr fick jag ge så nu hoppas jag att den kommer att funka. Jag har ju alla mina kort där i ju!


Imorgon ska jag jobba. Har bytt pass med en behovare så han jobbar igen år mig. Så från söndag till söndag kommer jag att hinna köra av ca 74 tim. Såååå jooo det där med 40 tim vecka skulle jag kalla semester ;-)   

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards