Pia-Maria

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Pia-Maria - 4 mars 2013 21:07

Det gör ont att se ens barns besvikelse. Idag skulle jag & Pontus börjat baka tills hans födelsedag, men tiden bara sprang iväg. Så vi var tvugna att åka till träningen. Men imorgon har jag LOVAT att vi ska baka en massa.


På f.m ska jag,Pelle & Alfred åka till Linköping för att shoppa Pontus present. Blir någon form av surfplatta. Vet dock inte än vilken, men blir ingen ny Ipad i a f.

Han får denna present ihop med mina föräldrar.


Igår fick jag reda på en sak som störde mig något så grymt. Fick veta att Erik har tatuerat in alla barnens namn på ryggen, Hur FAN tänker man då kan jag tycka.

För det första så har jag inte hört av honom på 5 år minst ( tack o lov för det )

För det andra har han hela tiden hävdat att Alfred inte är hans. ( vilket han är till 100 procent )

För det tredje.....han vill inte veta av barnen, varför då tatuera in deras namn?


Beklagade mig för mamma, och eftersom hon är min mamma så svarade hon:

Eftersom han redan vänt dom ryggen så kan han väl ha dom på ryggen!


Fortfarande går han och säger att det är HAN som har tagit hand om barnen och jag sket i allt. Jag undrar vad han svarar när folk undrar varför han inte tar hand om barnen nu !


Nu var det år och dar sedan jag kände mig irriterad på denna människa. Ett kapiteln i mitt liv som är över, men jag gillade faktiskt inte att barnens namn bärs av någon som medvetet att skadat dom fysiskt och psykiskt för resten av deras liv !  Och som även hävdar att en av dom inte är hans!


Barnen är faktiskt mina & Pelles.


Imorgon har jag & Pelle 4 års dag.  Det känns som 40 år och inte 4 med tanke på allt vi hunnit med.

mallorca resa  & förlovning

bröllop & londonresa

byggplaner för gamla huset,

byggt nytt hus

och rivit det gamla.


4 år av enbart kärlek !  Är så skönt att leva ihop med någon man aldrig bråkar med!


         

Absolut det bästa i mitt liv   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards