Pia-Maria

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Pia-Maria - 23 mars 2013 11:36

Igår hade jag gjort ett inlägg och så råkade jag sätta armbågen på tangenbordet och vips så var allt borta :-(


Vilket skit....


Försöker väl igen så får vi se om det går hem.


Igår var ju hos läkaren med Ida`s onda knä. Hon har haft ont sen ca 2 månader tillbaka efter hon sprang nedför en pulkabacke.

Hon gjorde en framåtrotation och böjde då knät framåt över sin egna brytled. Hur man nu ska förklara. Läkaren trodde nog att främre korsbandet var skadat så remiss till ortopeden. Detta är väldigt ovanligt bland barn då dessa skador oftast fram kommer vid trauma mot knät. Typ slalom om man vurpar och handboll,fotboll o dyl.



Är det nu så att hon har den skadan som läkaren befarar så kommer jag stå på mig att hon blir opererad. För att få en ärlig chans till att fortsätta sporta. Har läst en hel del och gör man mer aktiviteter än normala så behövs en operaton för att bli bättre. För att knät ska klara påfrestningarna.

Lång rehabilitering vare sig med eller utan operation om det är främre korsbandet.

Men vi får se. Har bett dom skynda på då hon ska vara med på sportscamp v 28.


Ikväll är vi bortbjudna till Pelle`s chef och kollega. Bada badtunna och ha det bra !! Ska bli kul!

Alfred ska vara hos mormor då han inte går att ha bland folk än... skitunge!


Igår var jag och mamma och såg på Campa i klaveret.

Dra åt helvete så kul det var!!!


Folk som inte tycker buskis är roligt har fan ingen humor enligt mej! :-)


Nu dax att göra lite annat!!!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards