Pia-Maria

Alla inlägg under april 2014

Av Pia-Maria - 21 april 2014 17:43

Ja nu när solen skiner och värmen kommer så blir det automatiskt mycket att göra som husägare.

Pelle fyllde år i lördags och då fick han ett växthus :-)

Så idag har vi styrt i trädgården med att planera vart vi ska ställa den. Så vi får flytta på ett land för att få plats med växthuset :-)


Jag ska åka imorgon till Uppsala igen och har räddningsveckan. Ska plugga brand denna vecka.


Sedan har jag bara 1 vecka kvar i uppsala och då är det att lära sig samtala :-)

Jag som pratar så mycket borde ha lätt för det, men ack så svårt jag har att prata som SOS-Operatör.

Är inte så lätt att styra ett sos samtal med folk i dess olika svårigheter.


Så om ca 3 veckor är jag klar med utbildningen och sedan ska jag sakta men säkert lära mig att jobba fullständig som sos-operatör


Är svårare än vad man tror.


Nu dax att fixa iordning inför avresa.......

Av Pia-Maria - 1 april 2014 08:41

Idag tar jag ett kvälls pass . Blir 13:45 - 21:15

Är riktigt Nice att ha halva dagen hemma men ändå komna hem ungefär samma tid som när jag jobbade på loomis.

Finns inte en enda negativ sak med att jag bytte jobb. Är nog bland de bästa beslut jag har tagit :-)
Allt känns så rätt !!!!

Enda är att jag saknar min lilla mupp på jobbet. Thomas ?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards