Pia-Maria

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Pia-Maria - 5 april 2010 20:24

  Tro det eller ej.

 

Men det fick jag bevis för idag.

 

Träffade såklart faster älskling, en av tre kanske man ska säga... AXEL. Inte ofta jag träffar honom, men idag fick man en lugn stund med honom och han skrattade massor åt mig, sen fick jag hålla honom och då var jag inte alls lika rolig. Fy så hemsk faster var i nmärbild, och den kan jag hålla med om ;-)

 

Sen vände vi på sötnosen och tittade i stora spegel... åhhh så kul man hade det då!!! Faster var mig en riktig komiker idag hi hi hi

 

Sötnosen fick med sig en påse med kläder hem, en stor låda som ser ut som en legobit och sen en madrass till resesängen.

 

Pontus fick en stor legobil som var superfin! En liten sen födelsedagspresent.

 

Imorgon kommer allvaret att dra igång... Imorgon går första riktiga flyttlasset från Pelle`s lägenhet till huset. Ska försöka få med allt som ska in i huset först och främst. Både han och jag har lagt ut på blocket nu så vi får se vad vi får sålt.

 

Nu ska jag inta sängläge med min söta sambo....

 

Alfred fick upp Pontus lilla tv med DVD. Pontus får ju saker från Pelles lägenhet imorgon.

 

Vad stor Alfred kände sig då!!!!

 

Nepp..dax att inta sängläge!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards