Pia-Maria

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Pia-Maria - 24 april 2010 17:32

    Jag bara gråter.

Jag orkar inte ta det svåraste beslutet i mitt liv.

Varför kan man inte fly?


På måndag MÅSTE jag ta tag i detta svåra att ringa veterinären och beställa tid för hundhimlen.

Jag gråter redan nu och kan inte sluta.

Vet inte hur jag ska säga till Ida. Hon kommer att bryta ihop.

Har ju haft Izor i 9 år.


Vet inte om jag ska berätta innan eller efter för barnen.


Tårarna rinner hela tiden. Kan inte sluta.



Av Pia-Maria - 24 april 2010 09:15

 Tvivla inte. Jag är en tjej ;-)

 

I a f.. nu har ju tiden gått igen och jag har inte hunnit blogga.

 

Tiden går så fort..för fort.

 

Igår var min snälla sambo och köpte en dator till mig. Okey. för mina pengar, men han hade ju varit urgullig och tagit VAB för Ida och åkte till Media Markt och köpte en rosa Laptop 10.1" med windows 7.

Tar lite tid innan man vänjer sig vid sin nya dator. Tar ju ett tag innan man får den personlig och som man vill ha.

Har fortfarande inte kommit på hur man ändrar bakgrundsbild. Så den som har windows 7 är välkommen med tips!

 

Igår kväll var jag även ute med "mammagängen". Vi åt middag på Durkslaget och hade en massa trevligt!!

 

Kom hem strax efter 23 och insåg att jag är en gammal tant som inte orkar mkt. Okey, jag är lite ursäktad som hade jobbat 7-17:30 med MASSOR av problem hela dagen, men det e min egna personliga ursäkt hi hi hi

 

Nu är det lördag och jag har inget inplanerat varken idag eller imorgon! Det ni! Händer inte ofta.

 

Hoppas det blir varmt så man kan gå ut och hålla på i trädgården. Ett måste inser jag!!!

 

Har inte så mkt att skriva om veckan, Var på utvecklingssamtal med Ida.

JÖSSES vilken smart unge jag har. Nu har hon klarat av andra klassens krav också så hon är superduktig min tjejja! Hoppas verkligen att det fortsätter så här!

 

Nu ska jag göra iordning lite här hemma!

 

See you later!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards