Pia-Maria

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Pia-Maria - 3 april 2011 15:46

 idag på f.m så var jag ,Ida & Alfred inne på ica Maxi o handlade lite.

Sen så åkte vi hem o var ute i trädgårde i flera timmar.

Så nice !!!

Fick massor gjort i trädgården.


Så skönt när barnen blir så stora.

Ida hjälpte ju till massor i trädgården och grabbarna sprang ut o in och skötte sig själva.


Man behöver inte ha sån stenkoll på Alfred längre.

Man hör honom mest ;-)


Nu ser vi på marmaduke igen.


Ida missade ju det igår kväll...


Längtar tills Pelle kommer hem.



Av Pia-Maria - 3 april 2011 10:20

 Nu hr jag sett filmen:

En sommar med Göran.


Det roliga man hade sett på trailer, var väl den enda roliga i filmen.

Är lite besviken på den, men nu har man i a f sett den.


Dax att skicka tillbaka filmerna.


Har ju sett Marmaduke oxo.

En barnfilm.


Men den var kass!!!


Tyckte inte alls den var bra och verkar inte som ungarna heller tyckte det var bra.


Jag väntar i a f tills Cars 2 kommer ut.


Och sen så hoppas jag att

Bourne 4 kommer...


Me like !!!


Idag skulle jag ju ha jobbat, men fick ju fripass...


Så jag e ju ledig idag oxo...och mån-tis...


Känns lustigt detta :-)


Är ju varmt ute så jag ska gå ut en sväng snart med grabbarna.


Ida e redan ute.


Idag stack Pepe efter våran katt en sväng, men när han kom tillbaka sprang han rätt in i grannens staket så han blev rätt snopen så han satt en stund innan han kom.

Men han blödde inget och verkar inte ha blivit skadad heller.


Dax att resa sig ur soffan.

Har ju spenderat hela f.m där.




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards