Pia-Maria

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Pia-Maria - 10 april 2011 09:21

 I december ringde jag till kommunen och sade att en av tallarna som står på deras mark måste tas bort.

En gren högt upp har gått av och landat på grenen under som hänger ut över våra bilar.


Svaret jag fick då var att vi kunde ju parkera någon annanstans !


Öhhh.....vi har rätt till våran egna tomt, kärring.


I a f , fick ringa igen i februari och fråga när dom tänker ta tag i problemet.


Kom ut en gubbjävel som var så otrevligt.


Han tyckte inte det var något att oroa sig för, dom tar bort trädet vartefter.


Igår natt när det blåste så mkt så gick ju såklart grenen av och som tur var hamnade den lösa grenen på telefonledningen som går jämsmed tomten. Så Pelles A6 klarade sig som tur var, Men nu kan vi ju inte använda parkeringen ifall grenen blåser ned.


Imorgon blir det ett riktigt argt samtal till den förbannade kommunen.

Tar dom inte bort grenen imorgon så vet jag inte vad jag gör !


Lata jävla kommun !


Igår var en myskväll med barnen och idag fick jag en underbar sovmorgon.


Fick sova till 7:45.


Ida var så snäll och gick ut med Pepe och grabbarna lekte så snällt.


Får se när Pelle dyker upp.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards