Pia-Maria

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Pia-Maria - 6 november 2013 16:47

Ni som läst facebook vet varför

Idag var vi till läkaren med Pontus för vi misstänker glutenallergi.


Läkaren frågar då massor av frågor och frågar då detta:

Läkaren: Fiser du mycket?
Pontus: En del

Jag: Fast det luktar dött när han gör det

Pontus: Men du lägger ju världens brakskitar och sträcker armarna i luften och ropar "jag är bäst! "


En yngre läkare som höll på att dööööö av skratt och jag höll på att dööööö av hur mycket jag skämdes!


Återstår att se vad proverna visar men ska vi tillbaka så är det Pelle`s tur att gå!!!!!


I helgen så var jag i göteborg en sväng. Hjälpte mamma att vara barnvakt till min brors 3 barn och våra 2 stora.

Alfred följde med dit och så åkte vi hem på söndagen.

Sen jobba måndag och tisdag så jag är helt slut nu!


Bara myser omkring i morognrock nu!


Nu blir det att lägga sig i soffan!


 



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards