Pia-Maria

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Pia-Maria - 12 november 2013 14:11

 Fy sån ångest jag har haft hela jävla morgonen då jag har gått och trott att jag få kortisonsprutor i min lilla tumme.

Fick dra med mig Pelle till ortopeden .Annars hade jag gjort som barnen. SPRUNGIT!


Kom in till läkaren och han småpratade bara. Satte en tumme på mina inflammerade senor och sen böjde han min tumme framåt. Ett AJ fick han av mig och så tittade han på mig och undrade om jag ville bli bra.


Ja svarade man ju så klart.


Ja då blir det operation!


Så jaha....inge prat om sprutor utan jag fick operation direkt.


Så den 6:e December blir jag opererad och sedan sjukskriven ca 2 v :-)


Håller nu min onda tumme hårt att jag ska bli bra efter detta!!!!!


Känner mej så grymt jävla nöjd att slippa dessa jävla sprutor och ja jag är trög som hellre opererar mig!

Men gillar man inte skiten så gör man det inte!


Och jag slipper gips också!


 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards