Pia-Maria

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Pia-Maria - 17 november 2013 18:48

Nu är det söndag igen. Tyckte nyss det var det. Haft middagsbesök lördag som stannade till idag :-)

Spräckte typ en tarm eller två.

Funderar på att nästa gång bara bjuda på ett glas vatten och en knäckemacka.

Väldigt god mat och så äter man tills man mår dåligt. Hur funkar man egentligen???.


Vi bjöd på

Förrätt:

Dumplings med hemmagjord sås


Varmrätt:

Oxfile med Pia`s potatispure


Efterrätt:

chokladcheesecake, kladdkaka & hallonsorbet


All ost och kex kom inte ens fram ur kylskåpet då alla var proppmätta.

:-)


Idag hittade jag en ny funktion på facebook. haha.

Där man har sina meddelanden, där kan man även trycka på " övrigt" så kommer meddelanden från folk man inte har på sin vänlista fram. Hade en del olästa där. Mest skit men även från en i fågelgruppen som var arg. Dck från flera månader sedan hahaha. Fatta inte varför jag fick det att hon gick ur gruppen. hahahaha.


Har även skickat till en gammal kompis som jag inte har som vän på facebook. Undrar då om den kommer att läsa under "övrigt" då jag inte visste om funktionen själv.

Återstår att se om Pernilla läser det.

:-)


 


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards