Pia-Maria

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Pia-Maria - 8 juli 2013 20:38

Idag är egentligen min "mongodag" som jag så fint kallar den. Dagen efter min 60-tim vecka och jag kan knappt säga mitt namn eller räkna ut 1 +1. Smart va??? ;-)


Men grabbarna är ju hemma så bara att ge sig upp tidigt pgr av Ida`s lilla nattliga hemkomst! ( det ska börjas i tid haha).

Vi for iväg till Söderköping för jag hörde att det fanns glass med smak av romerska bågar på ett ställe. Ett måste att testa och gott som f*n var det.

Gick en sväng vid båtarna och så handlade vi lite innan vi for hem.


Köpte fin öl till Pelle på systemet och överraskade honom med grillad lax med färskpotatis med kallsås. Bjöd även över mamma & pappa såklart :-)


Idag har jag & grabbarna även hunnit med en sväng på sjön. Grabbarna fiskade och jag var tvungen att kasta lite också :-)


Underbart att äga båt en fin sommardag som denna!


Inatt ringde ju telefonen om att Ida hade kräks så jag fick åka in och hämta henne. Men idag for hon tillbaka till sportscamp och kör hårt som vanligt :-) 

Nu ska jag med gott samvete lägga mej i sängen. Ryggen värker som attans och jag behöver SOVA!! Är ju min "mongodag" idag ju!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards