Pia-Maria

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Pia-Maria - 27 juli 2013 19:00

Igår var jag & Ida och kollade synen. Ida har ju en längre tid klagat på huvudvärk så lika bra att testa henne. Mycket riktigt. Hon var översynt. Jag kollade min syn också, men den låg likadant som förut så egentligen  behövde jag inte byta glasögon, men jag gjorde det så jag fick ett par snyggare.

Jag har ju både översynt och brytningsfel.


Så Ida valde dessa bågar:


RED OR DEAD 26

RED OR DEAD 26

Och sen dessa:


JOSIE

JOSIE

Jag trodde ALDRIG att Ida skulle passa i större modell av bågar, men hon såg riktigt fin ut i dom. Passade henne perfekt!


Mina blev ett par enklare modell:

CARLOTTA

CARLOTTA

Valde även ett par solglasögon med styrka i

SUN RX 80

SUN RX 80

Tror det är dom solglasögonen. Många ser väldigt lika ut :-)


Idag har vi firat min bror som nyligen fyllde år. Sen kom även min andra bror förbi och hälsade på innan de åkte mot Göteborg.


Om exakt 2 veckor så har vi våran 70-års fest och vi har inte planerat NÅGOT. Helt jävla otroligt. Blir att sätta sig ned och planera allt nu.


Om en vecka ungefär går jag på semester! Ska bli så jävla skönt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards