Pia-Maria

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

åhh är så kär!!

Av Pia-Maria - 25 april 2010 07:59

 I allt möjligt!

 

Min Pelle ( ja jag har ägande rätt på honom)

 

Mina barn

 

Min rosa datorn och rosa Iphone!

 

Och även beställt en skitsnygg rosa laptopväska! Som den såg ut på nätet och hur innehållet placeras verkar den toppen!!!

 

167:- med frakt från hongkong!

 

kostar minst 299:- i affären just den jag vill ha!

 

Kanske ska uppdatera om min älskade stora son.

 

Som många vet och även har läst så har jag ju haft ett helvete rent sagt ut. Och även alla i omgivningen.

 

Men peppar peppar efter BUP mötet som han var med på så har han inte haft ett enda "stort" utbrott.

Visst sur och arg får man blir, men inget som drabbar alla i familjen och vi kan leva normalt här hemma.

 

Men jag vet att det kommer bakslag, men han kanske fick förståelse för att det finns folk som vill hjälpa hónom och att man får vara sååå besviken av att förlora sin pappa.

 

Men nu när han är lugnare och mer sällskaplig så kan man umgås mkt mer med honom. Han fick inte ett enda utbrott eller fick ångest när vi hade Pelles kalas.

Visst han satt framför tv och kom och hämtade fika, men mår han bra av det så får han sitta där. ångesten kommer nog att behöva tvingas umgås med folk. Nu fick han styra det själv.

 

Men jag hoppas verkligen att han mår bättre av detta!

 

Idag ska vi fixa lite i Pelles lägenhet och sen hoppas jag att det är så varmt att man kan vara ute. Var ju kallt och regnade igår ju :-(

 

 
 
Malin

Malin

25 april 2010 20:43

Vad skönt att det verkar ordna upp sig. kram

http://www.skruttensmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia-Maria - 5 januari 2016 14:36

Idag börjar ridningen igen. Hoppas att denna termin går bättre än förra. Åkte av ett par ggr och inget kändes bra som jag gjorde. Men hoppas på en bra termin. Igår åkte jag och barnen skridskor. Alfred kämpade men tillslut klarade han ett helt v...

Av Pia-Maria - 3 januari 2016 18:33

Året hinner inte ens starta innan vi drabbats av en tråkig nyhet. En lärare på Prolympia omkommer i den hemska trafikolyckan i Katrineholm. Även hans föräldrar förolyckas. Det känns tråkigt för alla att behöva starta en termin så, båda för lärare ...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 17:39

Ja inte ska vi vara sämre än alla andra. Blev pizza och soffan idag. Imorgon kliver jag på och ska jobba dygn. Låter så långt att jobba dygn, men är det absolut bästa jag vet. Älskar jobbet och älskar att jobba. Tiden springer iväg när man är där :-)...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 12:12


Vilket nyår. Vi slog på stort detta nyår och 3 av 5 Pers sov vid tolvslaget ;-) Alfred vaknade av pangandet och kollade på raketerna med pelle. Vi andra sov som grisar. Jag somnade så tidigt så jag sov 12 tim. Vilket var skönt. Jag har jobbat 2 n...

Av Pia-Maria - 2 september 2015 08:41

Idag blir det första dagen som Ida ska få komma ut ur huset och få åka iväg. Igår var vi bara på sjukhuset, men idag har vi lovat henne en tur till en djuraffär och lunch ute. En perfekt grej att testa att hon orkar vara utanför huset inför skolstart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards