Pia-Maria

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Pia-Maria - 18 maj 2010 16:40

   idag kom Ida hem med en lapp om hennes egna inloggningsuppgiftert.

Det har alla elever. Man går in genom norrköpings hemsida.

Men hon slutar snart 1:a klass.

Behövs verkligen en egen sida för e-mail o dyl?

Snart ska hon väl ha en egen FB sidan också...

Vad hände med skolbänk, böcker och Pennor?


Jag kan inte vara ute just nu. Älskar värme, men inte när det blir åskvärme. Då får jag snarare panik. Kan knappt andas och fruktansvärd huvudvärk!


Idag när jag varit själv så unnade jag mig McDonalds. ( jo jag vet efter all negativ reklam) , men även om jag var sugen innan, så kändes det bara blää o äta.

Tror min kropp är sugen efter nyttiga hälsosamma saker.

Åt knappt hälften :-(


Nu ska jag muta Ida med en peng så jag kan få en skön fotmassage :-) Hon kan massera hon :-)


Nu onsdag - Torsdag ska vi hålla på med Pelle`s lägenhet så den blir nog tom på torsdag om det går som jag vill!!! hi hi hi.


Om 101 dagar åker vi till Mallorca !!


Lägger in en länk så får ni se vart vi ska!


 http://www.ving.se/spanien/alcudia/viva-sunrise


Hejsvejs!!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards