Pia-Maria

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Pia-Maria - 23 maj 2010 14:19

 veckan som kommer, kommer att bli så jobbig.

Måndag: jobba 06-17:45. ( lägg till 2 tim restid t/r )

 

Tisdag: läkarbesök och bup samtal. Måste handla en cyekl till Ida också.


Onsdag: jobba 06-16


Torsdag. Städa hos mormor


Fredag: jobba 7-17:30


Lördag: Mormor Kalas


Söndag Ida kalas busfabriken.


Så jag kommer att veta att jag lever.


Nu måste jag ta mina bråk grabbar :-(



Av Pia-Maria - 23 maj 2010 09:15

 Tiden går så otroligt fort.

Snart är Maj över och då är vi redan inne i sommarmånaderna. kändes som det verkligen var nyligen jag stod och svor över all jävla snö och skottade som en idiot.

 

Igår var vi och kollade på en ny cykel åt ida.

Vilka jävla priser. Höll på att svimma. Trodde ärligt inte att cyklar var så dyra.

 

Ville prova vilken storlek hon behöver och då tyckte ju

säljaren att hon skulle ha 20" men den var ju nästan redan lite nu och och jag köper inte en ny cykel nästa år igen.

Så det får bli en 24".

 

Igår var vi i Folkparken ett par timmar. Jag och Maria med alla barnen.

 

Träffade även en del folk som man kände igen.

 

 

 

Idag skulle jag haft mammafika men avhoppen var många så det blir bara jag och Sofia. ! 

Blir ju en massa gott till oss.

 

Nu är adressändringen gjord. 

Så 1 Juni är han helt boende hos mig.

Lägenheten är nästintill tömd. Några få saker som hans föräldrar skulle ta. 

Och dom är supersnälla och städar lägenheten åt oss. 

Jag ville betala flyttstäd, men det vägra dom utan ville själva göra det. 

 

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards