Pia-Maria

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Pia-Maria - 27 maj 2010 14:39

  Idag efter vi hade varit och storstädat hos mormor så åkte vi till Jysk och handlade en rullgardin åt Alfred. Idag på dagis så ska han förhoppningsvis ha sovit en stund så vi kan försöka lägga honom senare. Så imorgon bitti kanske han kan sova ia f till 6-7 tiden. Kan ju alltid hoppas. Men senare ska han få lägga sig nu förtiden.


Sen stannade vi på lövdalen och handlade blommor till trädgården. Så nu är min i stort sett klar.

Men dom ser lite taniga ut nu, men blir ju finare när dom får växa.

Glömde såklart en blomma till bordet. gahhhh. Får köpa det någon dag,


Ikväll är det ju brännboll på skolan och jag har lovat att gå om det inte regnar. Verkar bli uppehåll i a f.


Nu ska jag fortsätta med tvätt o dyl,

Av Pia-Maria - 27 maj 2010 07:41

  Vet inte om jag törs....

Kanske inte får behålla min underbara sambo då :-)

 

Jo, berättar nog i a f.

 

Alfred går ju upp så jävla tidigt jämnt! Helt otroligt!

Och jag har ju tröttnat på det nu!

Imorse gick Pelle upp kl 04:15 för att ta hand om Alfred så jag fick sova till kl 6 så han kunde åka och jobba.

hur underbar är man inte då??!!!

gahhhhh så skönt det var att få sova!!!

Det var en riktigt skön sovmorgon för en annan kan jag lova er!!!

 

Nu har hans underbara föräldrar städat o fixat hela hans lägenhet så imorgon lämnar Pelle nycklarna och så är det ÖVER!!!

Då är vi helt sambo`s.

Visst har  vi bott ihop ett tag , men ändå så har det ju funnits i bakhuvudet att han har sin lägenhet och att vi inte bor ihop helt o hållet.

 

Nu bor vi ihop helt och det är underbart!!

 

Nu ska jag åka till min mormor och städa tillsammans med mamma.

Hoppas att det inte gör allt för ont i bröstkorgen bara.

2 stygn - DET KÄNNS!!!!

 

puss o kram - vi ses på stan!

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards