Pia-Maria

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Pia-Maria - 7 november 2012 20:34

När Pernilla var här för ca 2-3 v sedan så frågade hon om hon kunde kika förbi i Nov när hon ändå ska åka ned till sin pappa i åtvidaberg. Självklart sa jag, jag var ju ledig den dagen.

Och nu äntligen har jag fått in en fikadate med en annan vän Elin.


Vad lyckas jag med?


Jo att boka in dom två SAMTIDIGT!


Upptäckte det idag på e.m

Ohhh shiiit...


Jag vägrade ta den fega vägen ur och ljuga. Det gör jag inte. Det är FULT!

Så jag ringde till båda och sa som det var. Jag har gjort fel.

Så vad fasiken.

Dom två har inte sett förut, båda har småbarn

Så vi träffas allihoppa istället!

Båda lät faktiskt glada över situationen så jag får hoppas de kommer tycka om varandra.


Båda dessa tjejer är ju dom 2 jag känts längst i mitt liv!


Så nu kan dom få lära känna varandra!


Inget ont som inte har något gott med sig;-)


Elin med Nova


Och Pernilla hittade jag inget kort på :-(




Av Pia-Maria - 7 november 2012 13:15

Nu börjar mitt tålamod igen ta slut på denna lånmga story om vattnet. Våran blandare gick "plötsligt" sönder när dom hade, efter 1½ månad åtgärdat luften som fanns i vårt vatten. Det skulle ta upp emot 1 vecka att få nya blandaren. Jo visst....Det hade gått 1 vecka i måndags. Nu försöker vi både få tag i rörmokaren och eksjöhus för att höra var vår blandare är. Vi kan ju inte använda badkaret/duschen där inne. * lååång mutter*

Börjar bli jävligt trött på detta.Idag har vi ju bott i vårt hus i 2 månader och ännu inte anses som helt klara!


Men men....


Sen bara älskar jag föräldrar med lite planering. INTE! Jävla skit. Ida kom med en lapp igår om att det skulle vara födelsedagsdisco på LÖRDAG med hela klassen. Mitt inne i centrala Norrköping!


Så Pelle och jag jobbar ju fre-lör-sön. Fått styra för att få allt gå ihop med 3 ungar så är det någon jävel som ska få för sig att få in ett jävla disco!

Klart Ida ska gå, men tack för den.

Jag får åka in till stan sen för att köpa detta jävla paket!


Fan tror dom alla är lediga på helger? Blir så trött på alla sena jävla kalas som ska komma samma vecka. Händer ju jämnt!


Nepp dax att vila... tröttheten är enorm just nu!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards