Pia-Maria

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Pia-Maria - 30 november 2012 12:56

Ja precis dom orden kommer Pelle få höra när han kliver in genom ytterdörren klockan 16:45!

Jag har föröskt mej på att handla med en - igen superTROTSIG Alfred. Dom där jäkla öronen måste ju finnas någonstans??!!!!

Jag försöker vara pedagogisk, trevlig, arg, snäll, mutning, men ALLT jag gör blir fel.

3;e ungen och han är den svåraste ??

Gode gud så trött jag blir på detta!!!!


Men snart kommer dom andra två trevliga barnen hem så då ska degen till lussebullarna ha jäst färdigt. För dom kan jag i a f klassas som bästa mamman idag, eftersom jag är den värsta mamman till Alfred. haha...och ändå är jag samma person :-)


Lådorna med julsaker är inne i huset och dom lådorna ska vi riva i helgen. Pelle ska få köpa pepparkakasdeg och julbaka med barnen. Det där med pepparkakor och tålamod är ju inte riktigt min starka sida. haha....


Se om jag klassas som bästa frun eller hemska frun idag. Återstår att se hur Pelle tolkar dom fina orden när han kommer hem :-)

Ifall ni undrar varför jag gillar brottning ;-)


Nu dax att börja med degen



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards