Pia-Maria

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Pia-Maria - 21 november 2012 13:32

Men inte har jag något positivt att skriva om massagen. Tur den var gratis, för det där hade jag inte betalat för.

Dom var trevliga, mysigt ställe, allt var bra utan själva massagen. Hon jobbade inte med att ta i när hon masserade. Så det kan väl i så fall klassas som mysmassage? För mina muskelknutar har jag kvar , likaså huvudvärken.

Inte en enda gång fick jag ont. Så jag får nog be Pelle om lite mer massage ikväll.


Suck! Jag som trodde jag skulle få underverk med mina axlar & nacke.


Nu väntar jag på att mellanungen ska komma hem och så ska vi in och handla och hämta lillskiten!

Av Pia-Maria - 21 november 2012 09:08

Snart ska jag äntligen iväg på massage. Har längtat väldigt mycket efter denna dag!!!

Nu är jag alldeles ensam hemma och det är jag inte van vid! Är så skönt faktiskt. Inte ett ljud hör man!


Nu har det hänt massor dessa 2 dagar jag varit på jobbet, men nu är i a f strulet med skolan en bit på väg och igår fick jag papper hem om att flickan som slog Pontus är polisanmäld och en tillbudsrapport är gjort!


Hade en lång disskusion med rektorn i måndags , hon var på samma linje som mig så det var skönt.


Fast reagerade på en mening.


Vi brast lite i kollen på flickan?


Lite? Ska ett sådant barn som behöver kontroll hela tiden i skolan för att inte misshandla elever, lärare och slå sönder rutor ens vara på en sådan skola? Trodde faktiskt inte att barn kunde bete sig som hon gör. Så med andra ord har inte våra barn överdrivit när dom berättat om henne. Trodde det faktiskt var överdrivna storysar!

Medans jag googlade på denna bild så hittade jag en annan rolig bild :

hahahahahahaha.......trött på bilister eller? ;-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards