Pia-Maria

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Pia-Maria - 15 mars 2012 19:09

 Jahopp...tiden bara springer iväg och nu är denna dag klar...


Började med att Pelle hämtade upp mig och vi åkte på möte på Eksjöhus.

Alltid lika trevligt och jag känner mej så frågvis och ska veta allt.

Nu har vi ju Jimmy till att sköta allt, men ni känner ju mig, jag ska vara i och peta i allt. hahaha stackars folk som har med mej o göra :-)


Vi fick en del frågetecken besvarade och det var skönt!


Och Ida fick sin Eksjöhuskeps :-)


Idag fick vi även hem 6 st tapetkatalager.

Vi ska ju inte ha så mycket tapeter men nått ska väll upp.


Vi ska fortsätta vårat jobb med att riva garaget. Någon som känner för att det är det roligaste som finns, kan alltid komma o riva lite :-)


Nu på kvällen klagade Alfred på frossa och huvudvärk. Tog tempen och mycket riktigt stod det 38,3.

Pelle är ledig imorgon så han är ju hemma med Alfred.


Och en SUPERSNÄLL kollega byter ett pass med mig. Så vi kan följa med Ida på en stortävling den 31 Mars. En tävling jag inte vill missa!

Guld värt för mig att få följa med. Är inte lätt att bara byta helgpass.


Nu dax att ta jobbhelg.....

Av Pia-Maria - 15 mars 2012 09:29

 Igår fick Pontus träna igen. Vilket han tycker är kul! Är så kul att se honom.

Men de brukar börja träningen med lite fotboll så han sprang ju efter bollen direkt och krockar med ett annat barn. Såklart slår ju Pontus i tänderna så det börjar blöda.

Men han hade tur att det var mjölktanden bredvid framtänderna. Puhhh...

Men efter ett tag så gick han upp på mattan igen och tränade en massa:-)

Han är så duktig när han tränar.

Så på söndags ska han få köra sin första tävling på 2 år !!!

Får hoppas han får roligt!!!


Idag ska vi på möte med Eksjöhus och nu är det ju bara 1 vecka kvar tills huset kommer!

Åhhh så spännande!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards