Pia-Maria

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Pia-Maria - 25 mars 2012 10:13

  Igår så åkte Ida & Pontus till en varsin kompis och skulle sova över. Då tyckte mamma att hon kunde ha Alfred över natten så då helt plötsligt så blev vi barnfria.


Så e.m passade vi på att fortsätta slänga skräp på våran släpkärra, fast Alfred var med och hjälpte till.

Sen startade Pelle grillen så vi hade våran premiär-grill igår :-)


Sen skulle vi se på film, gick sådär för vi fick inte igång våran PS3:a. Den strular ibland.


Så helt plötsligt satt vi och kollade vad vi hade för filmer. Fanns en hel del. Men så var kl helt plötsligt 8 så då började vi se gladiatorerna...


Men efter en dag som varit fullspäckat så somnade vi såklart tidigt... så var den med den barnfria kvällen. Varför slutar dom alltid med att man somnar???!!!


Idag ska vi börja samla ihop flocken. Första ligist är redan hemma. Anar att det börjar bli dax att röra sig inåt stan och hämta upp barn överallt :-)


Imorgon börjar en ny vecka med fullt av planering som vanligt.


Känns som om jag inte hinner med bloggen riktigt lika mycket.


Denna vecka är det ju låmgvecka för min del.


Så onsdag är enda dagen vi itne har något planerat, men känner jag mig själv rätt så hittar jag väl alltid på något.


Sen på torsdag är det dax för ytterligare ett tandläkarbesök för Pontus. Och sen ska jag och Pelle till beijer och beställa kakel/klinkers till kök/wc/bad.

SVÅRT DET DÄR!!


Vi har väl ett hum om vad vi ska ha , men vi får se vad det blir sen när vi får veta priserna.


Idag ska jag nog skicka in den största räkningen i mitt liv.


Hamnade på närmare 1 miljon kronor!

Den ni :-)


Just nu känns det verkligen så rätt med husvalet. Är ju lite svårt att beställa från katalog.

Ibland kan jag nästan få en sån där overklighetskänsla.

Jag=bygga hus, ??

Näe gör vi verkligen det ??!!


Bara att kika ut så ser man att det är sant....


Dax att fånga dagen så det så vackert heter!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards