Pia-Maria

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Pia-Maria - 28 mars 2012 16:04

  Det är inte alltid lätt att veta vad som är bäst för ens barn. Eller hur man ska uppfostra dom.

Ju äldre de blir, desto svårare blir det.


Och det som gör det svårare är ju att vi alla uppfostrar ju våra barn olika.

Även om många av mina vänner gör liknande, så gör ju ingen precis likadant.


Jag är så rädd att tappa greppet om dom stora barnen. Att man helt plötsligt står där och inte har en aning om hur de mår eller hur de tänker om sitt liv.


För tänker, de gör de allt barnen.


Idag har jag hunnit med att laga lasagne och baka bullar.


Ikväll ska hela familjen åka ned till träningen. Även Pelle. Vill att han ska få se barnen träna. För på lördags ska vi till Tranås för då ska Ida tävla.

Alfred åker till Gusum och blir bortskämd :-)

haha....


Nu när man kan gå och kika på huset hela tiden så känner jag mig så jäkla nöjd med valet av ytterdörr och tvättstugedörr.


Ytterdörren


tvättstugedörren.


Tycker dom blev så fina !!!!


Någon som blev helt frälst i Avatar blev Pontus. Nu ser han på filmen igen :-)


Jag har så ont i mitt öra. Men jag är inte snorig. Bara ont... suck....


Av Pia-Maria - 28 mars 2012 12:07

 Ska det bryta ut eller ska det bara ligga o gnaga i mig hela tiden.

Känns som jag är påväg att bli sjuk, men det bryter inte ut.

Verkar som barnen också känner så.

Alla andra är sjuka, men inte vi. Lär väl åka på som fan sen anar jag.


Nu har jag äntligen beställt medicinskt massage den 21 April.

650 :- för 75 min.

Får vi verkligen hoppas att vi kan få ordning på denna jävla kropp.


Igår så låg jag & ungarna och kolla på Avatar. Nej jag är lite sen med att se vissa filmer, men vad fasiken, Nu har vi sett den och den var så bra.

:-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards