Pia-Maria

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Pia-Maria - 21 mars 2012 20:43

 Nu räknar vi inte dagar, nu räknar vi timmar. Nu är det endast 10 timmar kvar tills de kommer !!!!

WOHOOOOOO


Idag har de styrt med elen och sedan byggt ställningar.

Så det ser ut på våran tomt :-)


imorgon är vi ju lediga allihopa så det ska bli så kul.

Smärgåstårtorna är beställda.


Nu när jag sitter och skriver detta så åkte det förbi en Eksjöhus lastbil. Så de ska väl parkera i området till imorgon :-)

Våran "bebis" är här :-)


Var länge länge sen jag kände den här pirriga känslan i magen. Som ett barn på julafton ungefär. Undra om man kommer att kunna sova inatt.


Jag kan inte med ord beskriva hur det känns.

Det är som ett jättekliv framåt nu. All planering som vi har styrt med är över. Nu börjar del 2 av allting. Hur vi ska ha det invändigt.

Vissa delar är ju redan klara sen innan, men det är MYCKET kvar ändå.


Känns toppen att det ska bli en underbart fin dag med sol.

passar utmärkt!!!!!


Nu dax att se Greys och sen försöka sova. men jag undrar om det kommer att gå.... ;-)


 

Finaste Tvåan :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards