Pia-Maria

Alla inlägg under juli 2013

Av Pia-Maria - 3 juli 2013 20:01

Ja nu har det varit väldigt mycket för oss. Men enbart roliga saker.

I helgen hade vi besök av Helena & Stefan med dottern Wilma. Tror hon var med för vi såg inte av barnen så mycket ;-)

Sen imåndags så hämtade Linda våra barn och så hämtade Pelle tillbaka dom. Då följde även deras barn med oss hem och sov över till idag. Man märker inte av dom barnen så mycket. Så väluppfostrade och trevliga!

Men oj så trötta våra barn är idag De har legat i sängen sen 18:30 och fått slappa.


Alfred har inte alls varit i form. Verkar inte som han håller på och bli sjuk utan är just nu lugnare. Skött sig själv och inte varit så där bångstyrig som han kan vara. Kanske är i en utvecklinsfas istället för trots?



Jag är också skapligt sliten. Har haft mycket runt omkring mig så jag har inte hunnit ta det lugn så mycket.


Nu blir det jobbhelg så nu blir jag lite mera off än vanligt :-(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards