Pia-Maria

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Pia-Maria - 1 april 2013 19:57

Idag har varit en dag full med inbokade saker!

Först åkte vi ned till Gusum med Ida & Alfred. De ska vara där i veckan. Alfred är ju totalt hopplös och trött som jag är efter en jobbhelg så betedde han sig så illa så jag trodde jag skulle bryta ihop totalt! Jävla unge!


Pontus kvar kvar hemma med mormor för att min ena bror Micke med familj skulle komma och hälsa på och gratta Pontus. Men vi hann hem innan dom åkte så då hann man träffa dom en liten stund i a f!


Sen nästan direkt så åkte vi in till stan med Pontus och gick på en liten shoppingrunda och bio   


Alfred har ju förstört sina vinterskor och mina gymnastikskor är sååå sönder så dom kan jag inte ha mera. Så 2 par nya skor blidde det.

Jag köpte ett par Salomonson

 


Och Alfred fick ett par viking

Hoppas detta klarar kommande töande som kommer. För kallt med bara gummistövel och blött är det ju ute :-(


Och så var vi på 3D film.....gud så bra filmen var!!


5 av 5 får den av mej!!!

Skrattade många ggr och 3D gjorde sig verkligen bra i denna film!


Absolut sevärd film på bio! Pontus tyckte också den var riktigt bra och skrattade många ggr.


Och jag har även hunnit med att få en depression.... hur fan tänkte Audi`s designer när man gjorde inredningen på nya A3 Sedanen? Den är så ful att jag tänker inte köpa en sån! Utsidan är så vacker, men insidan..jag KRÄKS!


Och så här ser min bil ut som jag har nu!

Audi A3 Sportback 1,6 Attraction

Detta är dock inte min bil, men min ser likadan ut invändigt. Väldigt stor skilnad och jag tyckte inte alls om nya designen.


Nu hittar jag ingen Audi a 3 sportsback som verkar finnas till bra pris så nu vet jag inte vad jag ska göra!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards