Pia-Maria

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Pia-Maria - 15 april 2013 15:14

SKulle söka lovplats för Pontus under sommaren, men det har jag inte rätt till. Utan måste söka om plats på fritshemmet för att dagen efter säga upp den då jag har 2 månaders uppsägningstid!


Har skickat ett irriterat mail till Norrköpings kommun då det inte alls stod så på deras hemsida. här har ni mailet!


Hej!

Efter samtal med barnomsorgen så är jag riktigt besviken!

Jag kopierar från eran hemsida nu:


Lovplats  

För barn i skolbarnsomsorgen som endast har ett omsorgsbehov på lov och studiedagar finns lovplats. Inför varje lov anmäler man till enheten vilka dagar platsen ska nyttjas. Avgift på 35 kronor per dag betalas efter de antal dagar man anmält, oavsett närvaro.


Då får ni FÖRTYDLIGA att det inte gäller sommarLOV! Ska jag behöva ansöka om en plats på fritidshemmet för att dagen efter behöva säga upp platsen för att jag har 2 månaders uppsägningstid??!!

Tycker det är riktigt dålig information för ett lov är ett lov. Trodde inte man kunde skilja på det!

Förutsätter att ni gör en ändring på hemsidan!

Mvh Pia-Maria


Hon totalt idiotförklarade mig när jag blev riktigt otrevlig och hänvisade till deras hemsida! Jävla kärring och detta får dom f*n ändra på! Här har jag gått och trott att jag ska få lovplats när jag istället behöver ansöka om fritidsplats! Jävla SKIT!


Se om jag får svar av henne!

Av Pia-Maria - 15 april 2013 08:54

Idag är en sån dag då Alfred är på dagis, Pelle jobbar och jag bara går här hemma och njuter av tystnaden. Jag har ingen tv eller musik på, utan helt tyst är det. Jag är så trött i huvudet så det är så skönt att bara ha det lugnt.

Jag hade hoppats på att det skulle vara lika fint väder som igår, men idag bara regnar det ned.

Snön försvinner ju fortare nu. Nu har vi inte allt för mycket snö kvar på tomten. Ser altanbygget inom snar framtid.  :-)


Sitter och kikar lite på utemöbler som vi ska ha till altanen.


Hittade något riktigt fint på Mio, men det var dyrt...


Skulle passa perfekt på altanen :-)


Ska även ha 2 sånna här också...

Något liknande, så man kan även ligga och sola:-)


Ser verkligen fram emot att få sätta mig här ute med en kopp kaffe och bara njuta!





Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards