Pia-Maria

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Pia-Maria - 4 oktober 2010 18:34

 I fredags blev jag så lycklig!

 

På torsdag fyller min pappa 60 år så då ska i stort sett hela feta släkten åka på en Kryssning. Han vet inte om något :-)

 

Pelle ska ju åka till england på onsdag, men då fick han veta i fredags att det blev framflyttat tills på söndag!

 

Hur kan man ha sån tur???

 

Så nu kan han följa med på resan!

 

Jag är så LYCKLIG!

 

Pappa vet bara att han ska iväg över dagen och han vet inget mer. Så det ska bli skojjig att se vad han säger, och att alla människor som följer med för han skull!

 

Är så mycket folk som ska med!!!

 

så 2 rätters med dryck är bokat,

Konferansrummet är också bokat för stohej och välkomsdrink :-)

 

Denna helg har jag jobbar, därav tyst i bloggen.


Har jobbat 38 tim på 3 dagar.


känner mig en aning sliten just nu.


Och så jobbade jag ju i måndags och tisdags så 62 tim på en vecka.


Så man vet att man lever!!!!


Men nu har man LEDIGT i 1 VECKA!!!


Nu ska man få ungarna i säng lite tidigare idag.


Vi vill se biggest loser finalen, utan skrikande barn.




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards