Pia-Maria

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Pia-Maria - 6 oktober 2010 16:49

  fick en sån fin kommentar på FB om jag hade bloggmaraton :-)

 

Kan nog de flesta inse att jag har suttit i soffan stora delen av dagen. Har inte haft motivation till något.

 

Ska ju göra massor imorgon ju!

 

Idag tog jag nog rekord i att skicka mail genom FB.

 

Först 3 års kalaset i mammagruppen

Sen utgång med samma gäng

och sen fika med samma gäng oxo.

 

fasiken var jag ska träffa folk :-)

 

Måste ju sysselsätta mig med något när Pelle reser iväg.

 

Kommer dööööö utan sällskap :-)

 

Får ta mig i kragen och umgås med alla mina kära vänner!

 

Saknar faktiskt en hel del av vännerna jag inte hinner träffa!

 

Och mycket är mitt fel!!!

 

 

Älskar er vänner!

 

Även om jag är kass på att höra av mig!!

Av Pia-Maria - 6 oktober 2010 13:28

undra om jag ska skriva detta inlägg.

 

Läser denna person fortfarande min blogg så får hon sanningen igen framförd av mig.

 

Att jag var en av dom som sa sanningen, berättade hur verkliga livet är.

Denna tjej kunde inte ta det alls.

 

Det blev årets största bråk från hennes sida.

 

jag ryckte bara på axlarna, och tyckte synd om henne.

 

Att skita i sina 3 barn, på alla sätt, visar på en så omognad.

 

att inte läsa klart grundskola, be alla andra att ta hand om sina egna barn och sen "skryta" med allt man både köper för pengar man har och inte har.

 

Har inte ens råd med mat, så man låter en närstående betala all mat till sin egna familj.

Borde man inte skämmas när man bara gnäller och talar skit om den personen sen?

 

Jag kan bara tänka tillbaka på min tid innan jag träffade Pelle.

Skulle aldrig vara otacksam mot någon av alla underbara människor som ställde upp och hjälpte mig, på alla sätt och vis, men jag tappade aldrig mitt ansvar som mamma.

Barnen var/'är mitt allt.

Vad som än hände!

 

Läser denna tjej`s blogg ännu, nu har hon tagit ut skilsmässa och ska plugga nu.

 

Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet, men det var jävligt skönt att säga sanningen till henne för ett par månader sen!

 

Kände att jag hellre tar att hon säger upp bekantskapen, än att jag håller käften och ser hur hon ljuger och behandlar andra personer så illa!

 

Men det verkar som jag inte var den enda som sa sanningen då, men återstår att se om hon läser blogger.

 

Jag hoppas det!

 

För jag är varken imponerad eller ledsen för den skit du har satt dig i!

 

Sånna personer får mig bara att må ännu bättre.

 

Jag är så stolt över det jag har gjort!

 

 

 

Av Pia-Maria - 6 oktober 2010 07:49

 Japps. Somnade igår och vaknade till en ny dag :-)

 

Undra vad man ska göra idag.

 

Behöver skriva ut lite papper till kryssningen imorgon.

Ska bli så kul!!!

 

Barnen kommer hem med bussen idag, så dom behöver jag inte tänka på idag.

 

Har bara lillfisen hemma.

 

Och Pepe bus.

 

Den lille vovven har fått tag i en liten bit av golvmattan i köket och bitit sönder.

MORR MORR!

 

Har vi " tur" så kan vi börja renovera huset rätt så snart!!!

Idag har jag inte så mycket lust att göra något, inte än så länge i a f .

 

Uppdaterar väl snart igen!

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards