Pia-Maria

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Pia-Maria - 20 oktober 2010 17:10

 Låter säkert helt sjukt, men så här var  det:

 

Kom in på dagis och märker att det luktar väldigt mycket bajs *urk*

 

När jag ska klä på Alfred så luktar det skit om honom, men jag kikar i blöjan och det låg inget där, men tänkte att det säkert var något annat barn som rörde sig i närheten.

 

vi åkte till HC och jag bara känner att den där lukten förföljer mig.

 

Oftast så känner man ju " sitt egna barns skit" , brukar ju ha samma vidriga arom, men detta var en annan "skitlukt"

 

När jag kom hem så tyckte jag att det fortfarande luktade för jävligt så då luktar jag på Alfred och det är HAN som stinker SKIT. Utan skit i blöjan.

 

Så på något sätt måste ju han ha skit på sig.

 

Antar att ni bloggläsare känner er äcklade och kan nästan känna den där skitdoften :-)

 

Men i a f....

 

Alfred åkte väldigt fort in i duschen men storskrubbning :-)

 

 

Idag har jag även hunnit med att byta däck på Pelle`s bil, handlat på City Gross, åkt till veterinären och köpt mer hundfoder.

Vilat lite oxo.

 

Ikväll blir det mycket tidigt för barnen i säng.

De har en lång dag imorgon dom stora.

NO-dag ute i skogen i flera timmar :-(

Stackars barn.

 

Alfred ska till dagis en snabbis imorgon och ta gruppbilden, sen ska vi till Annis en sväng.

 

På Fredag ska Alfred ta enskilt kort på dagis, så då får jag åka in igen och fota honom.....

 

Sen blir det kvällsmys med IDOL hemma....

 

 

9

 

dagar kvar !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards