Pia-Maria

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Pia-Maria - 17 oktober 2010 16:28

  Nu har vi haft ett litet kalas för Alfred.

Mina föräldrar + svärföräldrar!

 

Sätter in lite kort så får det bli istället för massa text:

 

    

Paketöppning på morgonen. Stora Dinousarieboken!

 

Paketöppning :-)

  

  

Alfred vid sitt kalasbord :-)

 

  

Och en sak förstår jag inte. Alltid när vi har gäster så ser Pepe ut så här !

Ändå har han inte lekt innan en massa.

 

Men gillar man inte kalas så gör man det inte :-)

Han har nog inte fattat att det kan råka ramla ned en massa gott på golvet hahahaha

 

Idag fick alfred massa traktorer, bilar, vinterskor, pengar, tidning.

 

Blir mer sen när pappsen kommer hem. :-)

 

Är riktigt trevligt med svärföräldrarna. Skönt att man kan träffas utan att Pelle måste vara med :-)

 

Nu är det endast soffmys.

 

 

Känner mig lite ledsen. Jag och Alfred blev så osams förut så han fick åka in till morfar en stund förut. Alfred verkligen testar mina gränser när Pelle är iväg. Känns så tråkigt att han gör så. Vill ju inte bråka med alfred ju :-(

 

Min älskade snutt ju

Av Pia-Maria - 17 oktober 2010 11:58

 TRÖTT!

 

Jag vet inte vad det är, men jag är sååå trött.

idag är det värre än värst tror jag.

 

 

Alfred är på sitt bästa humör och är så trevlig och sällskaplig med sin bror * NOT*

 

Jag ger upp!


Hur ska jag orka vara LEDIG i 8 dagar ?


Jag vill JOBBA!


Fan pina o vara själv med Alfred,


Han är fan helt otrolig i att vara jobbig när Pelle är iväg.


Han skiter blankt i vad jag säger, han tror att han får göra allt han vill, så nu är det bara jävla gränssättningar och bråk hela tiden. Han ska fan inte få vinna denna strid.


Förövrigt så sitter Ida bredvid och läser vad jag skriver. Så nu har hon lärt sig läsa svordommar oxo!


Bra mamma jag är va? *NOT* 


Hon tittar förövrigt på mig nu och skrattar. SUCK!!!

Av Pia-Maria - 17 oktober 2010 08:39

  Idag fyller våran älskade Alfred 3 år!

 

Dagen då han föddes kan jag nog beskriva minut för minut. Vilken dag :-)

 

Idag kommer mor o farföräldrarna hit! trevligt!

Blir lite fika!

 

Imorse fick Alfred en stor dinousariebok. Dom paket jag o Pelle köpte ihop ger vi när han kommer hem.

Orkar inte bygga ihop ett bilgarage.

Det får Pelle göra :-)

 

 

 

Nu vet jag inte om jag ska skriva detta högt, men Pepe Bus har varit "torr" i 2 dagar.

Får hoppas att det börjar hålla i sig.

 

Han visar tydligt när han vill ut,

 

 

Igår när jag jobbade så lyckades jag skrapa upp knogen ordentligt. Fick ett jack igenom knogen, så nu har jag svårt att böja på pekfingret, för då går ju såret upp :-(

 

20 st kvar som bör snart kommentera om de vill fortsätta läsa bloggen.

 

På tisdag byter jag lösenord.

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards