Pia-Maria

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Pia-Maria - 9 november 2010 19:57

 Jag vet att jag är väldigt duktig på att ha åsikter om saker, speciellt de negativa delarna.

Men att nu säga att det är snöKAOS ?

Bli hysterisk för denna snö?? !!

Ärligt talat, var dessa människor i Thailand hela vintersäsongen förra året/detta år ?

Jo jag gillar inte snön, avskyr verkligen snön!

Men jag vet att det kommer mera, så just nu orkar jag inte lägga energi på att klaga redan!

Mer än det jag skriver om just nu!

Och skriva om KAOS?

Detta kaos som är nu skapar ofta vi människan själv.

Byt till vinterdäck, kör försiktigt, ta bort snön ordentligt från bilen,

ja allt sånt underlättar.

Men varför sån hysterie?????

 

Ikväll är det soffmys med Pepe.

 

Kände mig som världens elakaste matte förut.

 

Snön räcker ju honom upp till röven så han tyckte det var lite otäckt att skita.

 

Men jag höll honom ute tills han inte kunde hålla sig längre, så nu har han gjort den premiären ;-)

 

Sen gick det bra.

Snön bet honom inte i rumpan!

Av Pia-Maria - 9 november 2010 09:48

  Kl 12 fick jag tid idag hos kiropraktorn.

Känns som en evighet dit :-(

 

ska bli så skönt o fixa till nacken!

 

Nu är det ju bara 3 dagar kvar tills min älskling kommer hem! Ska bli så underbart!

 

Jag hoppas verkligen inte att det blir någon mer utlandsresa inom närmsta tiden.

 

 

Av Pia-Maria - 9 november 2010 07:28

 Imorse när jag skulle hämta tidningen så mötte jag grannen, oxo ute med vovven. Fick med ett godmorgon!

ohh så trevlig att någon önskar en godmorgon.

Har ju inte hört det på 5 veckor så Pelle kommer få säga det varje morgon. Det gör han alltid så jag hoppas inte att han har glömt det :-)

Igår sjukade jag mig sista timmen och gick hem.

Denna huvudvärk tar kål på mig!

Ska beställa tid hos Mattias idag. Så han får fixa nacken. Tror det är där problemet sitter!

Har varit vaken sen kl 3 inatt för värken!

Idag fick ju Pepe se snön för första gången ordentligt.

Detta kommer bli en hund som älskar snö märkte jag.

Vad han skuttade, lekte och for runt!

Var ju tvungen att provsmaka en gång om det gick o äta. Var sådär gott tyckte Pepe :-)

Sa åt honom att inte äta gul snö :-)

hi hi hi hi

Idag e jag hemma oxo från jobbet! måste ta tag i detta med nacken!!!

3 dagar kvar tills min älskling kommer!

Nice!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards